25 Kasım 2012 Pazar

Neutrogena Oil-free Moisture Hassas Citler için Yağsız Nemlendirici

Bugün bahsetmek istediğim ürün, Neutrogena'nın belki de en sık karşılaştığımız yüz nemlendiricisi, yağsız yapıda  olan ve özellikle karma ciltler için üretilmiş olan ''Neutrogena Oil-free Moisture''.



Cilt bakımımda özellikle bundan yaklaşık bir yıl kadar öncesine kadar kullandığım tek markaydı Neutrogena. Ve rutinimde sabah-akşam nemlendiricim de buydu. Bu markayı kullanmayı tamamen bırakana kadar, son derece memnun kaldığım bir ürün olmuştu kendisi, yanılmıyorsam 3-4 kutu bitirmiştim. Yağsız ve hafif yapısıyla hem kolayca emiliyor hem de ağırlık veya sivilcelenme yapmıyordu.
Neutrogena bu ürün hakkında ne diyor?
  • Dermotolojik testten geçmiş bu ürün önce kuru alanları nemlendirir, ardından da .özel  Microsponge®  sistemi yağlı bölgelerdeki fazla yağı hapseder ve parlamayı  kontrol eder.
  • Kullanımdan sonra ciltte daha düzgün ve yumuşak bir his kalır, yapısı itibariyle ciltte mat bir görünüm bırakır.
  • Yağsızdır.
  • Gözenekleri tıkamaz.
  • Hipoalerjeniktir.
  • Kokusuzdur.
Benim düşüncelerime gelecek olursak
  • Yoğun olarak akne-yağlanma problemiyle karşılaşmayan cildimde etkili bir nemlendirici olmuştu.
  • Kullandığım süre boyunca gözenekleri tıkamadı ve sivilcelenme yapmadı.
  • Gerçekten kokusuz bir ürün, beni çok etkilemese de hassas ciltler için önemli bir artı.
  • Kullandığım sürede parlamada artış olmadıysa da, cilt bakımını aksattığım günlerde de daha çok bir parlama görmüyordum. Yani özellikle belirtildiği gibi yağı hapsedip matlaştırmıyor.
  • Ekstra bir bilgi ekleyecek olursam, yaklaşık bir yıl önce bu kremi bıraktığımdan bahsetmiştim. Nedeni ise hediye olarak gelen Clinique 3-Adım setine başlamış olmamdı. Uzun bir süre Clinique DDMG kullandıktan sonra, o krem bitince tekrar neutrogena'yı denedim, ancak sanırım çok hafif olan jel nemlendiriciye alışmış olan cildim, daha bir kaç ay önce bayıla bayıla kullandığı kremi ememedi en başta, ağır geldi. Bir süre sonra da emdi ve kullanmaya devam etseydim de muhtemelen alışırdı, ancak ilk kullanımda biraz değişik geldi (kötü anlamda). Yani biraz da cildinizin alışmış olduğu nemlendiriciye de bağlı bu kremin vereceği his.
  • Fiyatı yaklaşık 30 tl, ancak zaman zaman marketlerde dahi olan kampanyalarla çok daha ucuza gelebiliyor.
  • Son olarak ufak tefek şeyler dışında ciddi bir problemi olmayan karma cildine uygun fiyatlı, dermotolojik onaylı, yağsız bir nemlendirici arayan bayanlara öneririm!


16 Kasım 2012 Cuma

Merhaba!

Kozmetik ve birazcık da modayla ilgili olan bu bloguma hoş geldiniz!
Kendimi bio bölümünde daha da ayrıntılı tanıtacağım, ancak şimdilik elinden gelen en iyisini yapmaya çalışan
bir kozmetik bloggerı olmaya çalışacağımı söyleyebilirim!
Takipte kalın!